Budżet decyduje o wielu elementach związanych z produkcją. Gdy wiemy, jaką kwotą dysponujemy w ramach danego zlecenia, możemy lepiej zaplanować poszczególne działania. Informacja taka pozwala nam na przykład oszacować, jak liczną ekipę specjalistów i podwykonawców (wizażystów, fryzjerów czy operatorów specjalistycznych urządzeń planów zdjęciowych) zaangażujemy do projektu, z jakiego sprzętu będziemy korzystać i w jakim standardzie pracować.
Wiedza ta jest dla nas szczególnie ważna przy animacjach. Cena takich produkcji może różnić się diametralnie w zależności od efektów 2D lub 3D. Nie bez znaczenia będzie również długość animacji, możliwość korzystania w produkcji z gotowych rozwiązań albo opieranie się w 100% na naszych autorskich animacjach.
Podczas produkcji zawsze dajemy z siebie wszystko – wykorzystujemy maksymalnie nasz potencjał i zasoby. Dokładamy wszelkich starań, by realizacje wyglądały profesjonalnie i były satysfakcjonujące dla Klienta. A gdy znamy budżet, możemy dobrać do zlecenia najlepsze narzędzia.
Prace przygotowawcze filmu lub sesji zdjęciowej mogą być bardzo czasochłonne. Musimy szczegółowo zaplanować pracę na planie. Zanim jednak rozpoczniemy zdjęcia, oprócz scenariusza i doboru aktorów ustalamy z Tobą pola eksploatacji filmu lub zdjęć, szczegóły dotyczące lektora, scenografii, praw autorskich czy emisji w telewizji.
Jest kilka ważnych kwestii, które musimy zaplanować przed rozpoczęciem pracy. Pytania o wszystkie kluczowe zagadnienia znajdują się w naszym konfiguratorze ofert – zachęcamy do skorzystania z niego. Pytamy tam między innymi o planowaną długość filmu lub liczbę zdjęć, budżet, miejsce realizacji, konieczność zatrudnienia podwykonawców, inspiracje, grupy docelowe, korzystanie z drona. Przy sesjach zdjęciowych musimy znać Twoje oczekiwania wobec retuszu, modeli, stylistów, scenografii, czasu realizacji, przeznaczenia. Przyda nam się również informacja o wykonaniu zdjęć makro i lookbookowych, prasowania ubrań i Twojej obecności w trakcie sesji.
Plan zdjęciowy to miejsce realizacji wcześniejszych ustaleń i początek pracy nad postprodukcją. Zdjęcia należy wyselekcjonować, następnie poddać retuszowi. Każda fotografia jest eksportowana do odpowiedniego formatu i opisywana.
Również w postprodukcji filmu zaczynamy od selekcji materiału. Dobieramy muzykę, zamawiamy nagrania lektorskie i realizujemy montaż offline. Tak przygotowaną wstępną wersję materiału konsultujemy z Tobą. Następnie przygotowujemy montaż online. Film podlega koloryzacji, potem robimy zaawansowany color grading i udźwiękowienie. Wiele filmów zawiera animacje, które również musimy wyprodukować, a następnie połączyć z filmem. Gotowa realizacja jest renderowana do odpowiednich plików emisyjnych. Wszystko to uwzględniamy w ostatecznym kosztorysie.
Jesteśmy profesjonalistami, pasjonatami i mamy doświadczenie w branży. Pracujemy na sprzęcie zapewniającym doskonałą jakość obrazu i dźwięku. Korzystamy z wysokiej klasy aparatów i kinowych kamer. Postprodukcja materiału prowadzona jest z użyciem najnowszego oprogramowania – takiego, jakiego używają największe agencje, redakcje, domy mody i filmowcy w Hollywood.
Możesz, ale nie musisz. Całą kampanię – od założeń kreatywnych do finalnego produktu – możemy zrealizować dla Ciebie samodzielnie.